چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همزمان با آغاز به کار هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر این روزها بازار ارایه آثار به جشنواره‌ی فیلم فجر داغ است.

فجر

به گزارش ایسنا، امروز دست‌اندرکاران برخی فیلم‌ها در خبرهای از ارایه فیلم‌هایشان به هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر خبر دادند.

فیلم سینمایی «هلن» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

فیلم سینمایی «هلن» تازه ترین تجربه فیلمسازی علی اکبر ثقفی پس از 15 سال در مقام کارگردان است. امیر حسین ثقفی و شراره سروش نگارش فیلمنامه«هلن»را بر عهده داشته اند.این فیلم روایتگر داستان دختری است که با خانواده اش دچار چالش هایی می شود.

روشنک گرامی، پژمان بازغی، امین حیایی،هوتن شکیبا، ستاره پسیانی،مهرداد فلاحت گر، سید احمد محمدی و رویا نونهالی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلمهای «نفس»، «آبجی»و «ناسور»به جشنواره فجر رفتند

فیلم «نفس»به کارگردانی نرگس آبیار، «آبجی» ساخته مرجان اشرفی زاده و انیمیشن سینمایی «ناسور»به کارگردانی کیانوش دالوند به دفتر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شدند.

محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی که با فیلم «شیار ۱۴۳» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار پر کردند و همچنین این فیلم برای بازبینی هیات انتخاب به دفتر جشنواره فیلم فجر فرستاده شد.

محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند را تولید و چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند و نسخه‌ای از اثر برای بازبینی هیات انتخاب تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم شده است.

انیمیشن سینمایی «ناسور» با موضوع روز عاشورا و حماسه امام حسین (ع) و یاران ایشان ساخته شده و در حال حاضر مراحل دوبله را با مدیریت حمید آشتیانی پور سپری می کند.

همچنین فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از دیگر فیلم‌هایی است که قاسمی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید کرده است.

این فیلم یک اثر مادرانه است که نخستین تجربه مرجان اشرفی زاده در عرصه ساخت فیلم بلند سینمایی به شمار می رود. فیلم «آبجی» آخرین مراحل ساخت‌موسیقی و صداگذاری را پشت سر گذاشته و نسخه‌ای از آن تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شده است.

همچنین در خبر دیگری اعلام شد که فیلم سینمایی «حریر» به نویسندگی و کارگردانی «فریال بهزاد» و به تهیه‌کنندگی «غلامرضا آزادی» به‌ دفتر سی و چهارمین دوره

جشنواره فیلم فجرتحویل داده شد.

فیلم سینمایی «حریر» جدیدترین اثر «فریال بهزاد» و به تهیه‌کنندگی «غلامرضا آزادی» که با مدیریت فیلمبرداری «پیام آزادی» در تهران فیلمبرداری شده است؛یک فیلم اجتماعی است.

این فیلم، بعد از پشت سر گذاشتن تمام مراحل میکس نهایی آماده نمایش شد و امروز چهارشنبه 25 آذرماه جاری توسط این کارگردان سینمای ایران به دبیرخانه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

کد خبر 318349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha